دانلود سيو بازي فاركراي 3

۲۶۸ بازديد ۰ نظر

داستان دانلود سيو بازي Far Cry 3 در جزيره اي استوايي واقع در ميان اقيانوس هاي هند و آرام رخ مي دهد، شخصيت اصلي داستان Jason Brody نام دارد و بايستي دوستانش را كه توسط دزدان دريايي ربوده شده و حال در جزيره مزبور به سر مي برند، نجات دهد. مردمان اين جزيره با اصول خشونت زندگي مي كنند. آنجا جايي است كه شما خودتان را پيدا مي كنيد! تشخيص درست را از نادرست فرموش كرده ايد. بايد از محيط زيست براي زنده ماندن استفاده كنيد. مناظر طبيعي و حيات وحش بازي Far Cry 3 نسبت به نسخه هاي پيشين، بسيار متفاوت بوده و مي تواند آن ها را يك دستاورد شگفت انگيز نام برد. براي دانلود به ادامه ي مطلب مراجعه نماييد.

 

 

راهنماي نصب سيو بازي Far Cry 3 :

بعد از باز كردن فايل فشرده محتويات پوشه دانلود شده را در آدرس زير كپي نماييد. لطفا قبل از كپي كردن فايلها از سيو قبلي خود بكاپ تهيه نماييد تا در صورت بروز مشكل بتوانيد از سيو قبلي خود استفاده نماييد.

DocumentsMy GamesFar Cry 3

 نكته بسيار مهم :

قبل از استفاده از فايل هاي سيو، حتما از فايل هاي سيو بازي خود يه نسخه به عنوان بكاپ داشته باشيد تا در صورت بروز مشكل بتوانيد آن را بازگرداني نماييد. در غير اينصورت هيچ گونه مسئوليتي مبني بر پاك شدن فايل هاي سيو بازي شما براي ما وجود ندارد.

 لينك دانلود
  • توضيح : از هر كدام از سيوهاي زير مي توانيد استفاده نماييد.
  • دانلود سيو شماره 1 بازي با لينك مستقيم
  • Direct Link
  • دانلود سيو شماره 2 بازي با لينك مستقيم
  • Direct Link
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.